مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

مطالب دیگر:
تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطاتتحقیق تلویزیون و سایر رسانه های خبریتحقیق اتحاد ملي و انسجام اسلامي از ديدگاه آيات و روايات اسلاميتحقیق فلسفه تنظیم خانوادهتحقیق شرایط ازدواج و عقدتحقیق انسان، علم و معناتحقیق انسان شناسی از دیدگاه های مختلفتحقیق نهضت تنباکوتحقیق شرح ابيات مثنوي (بيت 1598 تا 1649)تحقیق ابونصر فارابيتحقیق ابن سینادو فصل از تحقیق اثر محافظه کاری بر سودآوری آتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتحقیق مدیریت پروژه های فن آوری اطلاعات و حسابرسی آنتحقیق غدیر از دیدگاه اهل سنتتحقیق امنیت شبکهتحقیق آدولف هيتلرتحقیق ارشمیدستحقیق افلاطون که بودتحقیق آگوستينتحقیق ويتگنشتاينتحقیق مكتب تربيتي امام خميني (ره)تحقیق روابط خارجي ايران در زمان نادرشاهتحقیق اگر هدف تربیت است، تنبیه بدنی چرا؟تحقیق تأثير تكنولوژي بر پيشرفت تحصيلي و درسي دانش آموزان ابتداييتحقیق اهميت مطالعه كردن در تعليم و تربيت
مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن|42042619|nao|تبلیغات,خلاقیت در تبلیغات,تاریخچه تبلیغات در ایران,استراتژیهای نوین تبلیغات,تاکتیکهای مدرن تبلیغات,مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن,روانشناسی رنگها در تبلیغات,دانلود پایان نامه تبلیغات,دانلود پایان نامه رشته رسانه
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

هدف از این پایان نامه بررسی می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات69حجم0/61 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پایان نامه رشته رسانه مقدمهسر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند. آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و...در آن سوی مرزها دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیز بین قادر است آنها را مشاهده کند دراین تحقیق سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت ها را از تکرار و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده که با تکنیک ها و تاکتیک هایی آشنا شویم تا بتوانیم تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشیم. کلمات کلیدی:تبلیغاتخلاقیت در تبلیغاتتاریخچه تبلیغات در ایراناستراتژیهای نوین تبلیغات فهرست مطالبمقدمه 1فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن1. تبلیغات چیست 42. تاریخچه تبلیغات 63. پیشینه تبلیغات در ایران 8 فصل دوم: مفاهیم و مبانی1. تاکتیک و تکنیک تبلیغات 122. تاکتیک 133. تکنیک 154. تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی 215. استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک 226. تفکر تاکتیکی و تکنیکی 237. انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی 258. هوش تاکتیکی 26 9. سیستم تبلیغات 2710. اصل تضاد در تبلیغات 2811. اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات 28 فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)1. پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین 342. تکنیک گریز از بن بست تبلیغات 343. تکنیک داد و ستد رایگان 344. تکنیک اعتماد 355. تکنیک کشش و ارسال 366. تکنیک بازار خالی در تبلیغات 367. تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی) 37 فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات1. تکنیک کلاسیک 432. تکنیک تبلیغات باروک 433. تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات 434. تکنیک تبلیغات طبیعت گرا 435. تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی) 436. تکنیک تبلیغات اینده نگر 437. تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف) 438. تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری) 439. تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای) 4410. تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی) 4411. تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه) 4412. تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی) 4413. تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی) 4414. تبلیغات چند بعدی 4415. تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی) 4416. تکنیک تبلیغات بدوی 4517. تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری) 4518. تکنیک تبلیغات چیدمان 4519. تکنیک تبلیغات اجرایی 4520. تبلیغات مفهومی 4521. تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا) 45پاره آجر تبلیغات 46 فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات1. تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول 482. تاکتیک تبلیغات بدوبرتر 483. تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی 494. تاکتیک نفرت از مخالفت 495. تاکتیک انحراف توجه 506. تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه 507. خطاها و دام های تبلیغاتی 518. دام اطمینان بیش از حد 53 فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات1. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات 55 فصل هشتم:تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات 59 فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومینتیجه گیری 62منابع و مأخذ 63

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:تاریخچه و مفهوم تبلیغاتتبلیغات شهری – محیطیبررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهاناستراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونیشگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن






"